HomeFAQSearchMemberlistRegisterLog in
Latest topics
» Catching up
Tue Sep 22, 2015 8:52 am by coolchemist2001

» Duel Academy Join now !!
Thu Sep 27, 2012 4:57 pm by Nuran

» Twista Comes Here
Tue Jul 31, 2012 6:30 pm by Twistã Râ Thör

» Forgotten Sea
Wed Jul 25, 2012 11:54 am by MindFlare56

» I'm back ^^
Sat Jul 21, 2012 7:17 pm by MizutoAce (Maniac)

» WE REVIVING OR WHAT EH?
Sun May 27, 2012 10:06 am by aaronspong

» Dark Magician Support Cards!
Mon May 21, 2012 12:31 am by kjk91

» ARC vs F+FA
Sat May 12, 2012 1:26 pm by Nuran

» How to Register a Team
Fri Apr 13, 2012 7:51 am by D.D._Hunter

Top posters
Ulquiorra666
 
Lethal Insanity
 
coolchemist2001
 
MindFlare56
 
Skyozuro
 
Blaze56
 
Cooljoshua567
 
Shido Fuyuki
 
Spirit_Of_Sun
 
Destroyercreator
 
Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest :: 1 Bot

None

Most users ever online was 33 on Sat May 28, 2011 10:34 am

Share | 
 

 Hi Airknightrevivalclan =]

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
TheSane
Avenging Knight
Avenging Knight
avatar

Posts : 57
Join date : 2010-12-17

Arc Profile Info
War Team:
AP: 200
Warning:
0/0  (0/0)

PostSubject: Hi Airknightrevivalclan =]   Fri Dec 17, 2010 2:20 pm

Hi everyone
I'm 16 years from the Netherlands. Still in school (ofcourse ) i aint have a job.
My yu-gi-oh "life"
When i first discoverd ygo i was like 11 years old (yeah good old days =P so many kids at school and in the neighbourhood were huge fans. We played a lot of yugioh back in the days as little kids. Rulings? we never heard of those mst negated raigeki break haha those were the days xD
After like 2years the game kinda died in my country so yeah i stopped playing as well until like 2 years ago. I decided to start dueling again this time via KCVDS
I'v gotten quite known in the dual academy comunitys
I'v been in nda (new duel academy) ada (advanced dual academy) and twa (toon world academy).
Why did i hop so much? well nda got hacked and was kinda dead afte rthat so i went to ada, ada wasn't really the kind of comunity i was looking for it was just far to serious ppl weren't all that nice ...
Than TWA i'm not gonna explain the whole story but yeah I was looking for something new after all those months there anyway. The comunity they got became quite big and i dunno something new might b... refreshing ^.^

What I'v done and wanna do"
At first i were some1 who said I don't wanna copy paste a deck from the interent or play top tier. No I wanna make something myself. And that motivation got me quite far in ygo. It made me think of all otus and all possibilitys of combinations in cards and combos. I like playing duels srue but i enjoy the game the most when i get to build original decks or decks for other peaple that either need help or just wanna compare their deck whit mine and take good aspects or wanna have some inspiration to biuld their own deck. So where am working on the most atm is improving deck building even further

I hope i can help peaple whit decks or any kind of problems. Thanks all and i hope i get a warm welcome from all of you <3
Back to top Go down
View user profile
Ulquiorra666
ARC Leader
ARC Leader
avatar

Posts : 561
Join date : 2010-08-29
Age : 26
Location : USA

Arc Profile Info
War Team: The Fallen's Invasion
AP: Infinite
Warning:
0/0  (0/0)

PostSubject: Re: Hi Airknightrevivalclan =]   Fri Dec 17, 2010 4:12 pm

Welcome and nice intro, best one i've seen so far. lol. Just join the hamachi's and message me, shido, or a tster and we'll test you. Have fun.

_________________


Sig made by {PL} The Musician.
Back to top Go down
View user profile
coolchemist2001
Arc Admin
Arc Admin
avatar

Posts : 513
Join date : 2010-08-30
Age : 25
Location : Montreal, Qc

Arc Profile Info
War Team: Razor Storm
AP: Infinite
Warning:
0/0  (0/0)

PostSubject: Re: Hi Airknightrevivalclan =]   Fri Dec 17, 2010 5:38 pm

Wow. Lol TheSane you told me you'll write an intro, but this is a really good one. Welcome to the academy, and as ulqui said (sorry forgot to mention i was on a hurry), join the clan hams. Otherwise I'll just test you myself when I see you online.
Have fun.

_________________
Shade Keeper: coolchemist2001








Shade Weapon: Jump Sword lvl 3

Weapon Description:
Grants the user the ability to perform an extra normal summon or set without tribute once per turn. This weapon can be achieved by defeating this shade keeper three times in a row
Back to top Go down
View user profile
TheSane
Avenging Knight
Avenging Knight
avatar

Posts : 57
Join date : 2010-12-17

Arc Profile Info
War Team:
AP: 200
Warning:
0/0  (0/0)

PostSubject: Re: Hi Airknightrevivalclan =]   Sat Dec 18, 2010 6:21 am

Thx i joined ARC Duel and RCR official ham 2
Yeah i could use a test Wink you get to see my two main decks = ]
btw any idea why my siggy doesn't show up?
Back to top Go down
View user profile
Ulquiorra666
ARC Leader
ARC Leader
avatar

Posts : 561
Join date : 2010-08-29
Age : 26
Location : USA

Arc Profile Info
War Team: The Fallen's Invasion
AP: Infinite
Warning:
0/0  (0/0)

PostSubject: Re: Hi Airknightrevivalclan =]   Sat Dec 18, 2010 11:41 am

I have no idea shido might, it's more his thing anyway.

_________________


Sig made by {PL} The Musician.
Back to top Go down
View user profile
erick30
Darknight
Darknight
avatar

Posts : 45
Join date : 2010-10-14
Location : tunisia

Arc Profile Info
War Team:
AP: 200
Warning:
0/0  (0/0)

PostSubject: Re: Hi Airknightrevivalclan =]   Sat Dec 18, 2010 12:24 pm

welcome to ARC,nice intro dude,cya around Smile
Back to top Go down
View user profile
TheSane
Avenging Knight
Avenging Knight
avatar

Posts : 57
Join date : 2010-12-17

Arc Profile Info
War Team:
AP: 200
Warning:
0/0  (0/0)

PostSubject: Re: Hi Airknightrevivalclan =]   Tue Dec 21, 2010 5:02 am

thx erick
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Hi Airknightrevivalclan =]   

Back to top Go down
 
Hi Airknightrevivalclan =]
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
AIrknigh Revival Clan :: Front Office :: Introduction's & Farewell-
Jump to: